Hello There, Guest!   LoginRegister

Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
My Pride and Joy!!
30-11-2016, 02:56 PM (This post was last modified: 30-11-2016 04:18 PM by eRadikate.)
Post: #1
My Pride and Joy!!
My current rig:
[Image: 0Cyhln.jpg]
[Image: xfNBrM.jpg]
[Image: mjvKht.jpg]
[Image: R83aI7.jpg]
And my previous one that i did just over 800,000km in:

[Image: t96QO7.jpg]
[Image: t8jmTU.jpg]
[Image: SD1MXn.jpg]
[Image: 8ohbu2.jpg]
[Image: HQNqQQ.jpg]
[Image: rwIaDl.jpg]


Cheers Daniel
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 6 users Like eRadikate's post:
KUDDLES (30-11-2016), MOTL3Y (30-11-2016), jaydn (30-11-2016), AlfieNorks (30-11-2016), Bear (03-12-2016), =Arise= (11-12-2016)
30-11-2016, 03:50 PM
Post: #2
RE: My Pride and Joy!!
Look great man what jobs you doing island to island or just north or south?

Do you need a KUDDLE?
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 1 user Likes KUDDLES's post:
eRadikate (30-11-2016)
30-11-2016, 04:14 PM
Post: #3
RE: My Pride and Joy!!
(30-11-2016 03:50 PM)KUDDLES Wrote:  Look great man what jobs you doing island to island or just north or south?

Done it all mate, lived in the yellow one and truck stops for a year lol. Currently running export containers all over the place in the south island.
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 1 user Likes eRadikate's post:
KUDDLES (30-11-2016)
30-11-2016, 04:19 PM
Post: #4
RE: My Pride and Joy!!
Fixed up the first post as pictures went all hay wire

Cheers
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
30-11-2016, 04:24 PM
Post: #5
RE: My Pride and Joy!!
(30-11-2016 04:14 PM)eRadikate Wrote:  
(30-11-2016 03:50 PM)KUDDLES Wrote:  Look great man what jobs you doing island to island or just north or south?

Done it all mate, lived in the yellow one and truck stops for a year lol. Currently running export containers all over the place in the south island.

Yeah south is said to be kinda cosey

Do you need a KUDDLE?
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
30-11-2016, 04:28 PM
Post: #6
RE: My Pride and Joy!!
(30-11-2016 04:24 PM)KUDDLES Wrote:  
(30-11-2016 04:14 PM)eRadikate Wrote:  
(30-11-2016 03:50 PM)KUDDLES Wrote:  Look great man what jobs you doing island to island or just north or south?

Done it all mate, lived in the yellow one and truck stops for a year lol. Currently running export containers all over the place in the south island.

Yeah south is said to be kinda cosey

It was, its a mess now after the earthquake.
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 1 user Likes eRadikate's post:
KUDDLES (30-11-2016)
30-11-2016, 04:38 PM
Post: #7
RE: My Pride and Joy!!
(30-11-2016 04:28 PM)eRadikate Wrote:  
(30-11-2016 04:24 PM)KUDDLES Wrote:  
(30-11-2016 04:14 PM)eRadikate Wrote:  
(30-11-2016 03:50 PM)KUDDLES Wrote:  Look great man what jobs you doing island to island or just north or south?

Done it all mate, lived in the yellow one and truck stops for a year lol. Currently running export containers all over the place in the south island.

Yeah south is said to be kinda cosey

It was, its a mess now after the earthquake.

Yeah it sucks big time for you guys in NZ so much crap his hit yous

Do you need a KUDDLE?
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
30-11-2016, 06:26 PM
Post: #8
RE: My Pride and Joy!!
And here i thought your pride and joy was your missus
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 2 users Like maximum_carnage aka Jet Li's post:
KUDDLES (30-11-2016), Anarchy (30-11-2016)
01-12-2016, 02:48 AM
Post: #9
RE: My Pride and Joy!!
(30-11-2016 06:26 PM)maximum_carnage aka Jet Li Wrote:  And here i thought your pride and joy was your missus

Hahaha don't be funny Big Grin
he spends more time at work than he does home hahahah
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
01-12-2016, 02:09 PM
Post: #10
RE: My Pride and Joy!!
Looks great Eradikate, I love getting away, better than being put away!
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)