Hello There, Guest!   LoginRegister

Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Some questions about ballistic
28-06-2017, 01:57 PM (This post was last modified: 28-06-2017 04:25 PM by VVillVVu.)
Post: #1
Some questions about ballistic
HuhHuhHuhHuhHuh
I'm noob and new to DODS. I found some guys running shoot are so accurate(yes, running, not stop and shoot), even in long distance´╝łThomson, Bar, stg44´╝ë. I just want to know how could they do that? By hacks? By luck?

Welcome to Gold Coast in Montego Sands Resort. All the friends enjoy 10%off and gifts.
________________________________________
[Image: 29025_101.png]
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
29-06-2017, 06:58 AM
Post: #2
RE: Some questions about ballistic
SKILL!!!!!!!!!!!
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 1 user Likes coach's post:
AlfieNorks (29-06-2017)
29-06-2017, 11:34 AM
Post: #3
RE: Some questions about ballistic
Y nobody answers?

Welcome to Gold Coast in Montego Sands Resort. All the friends enjoy 10%off and gifts.
________________________________________
[Image: 29025_101.png]
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
29-06-2017, 11:47 AM
Post: #4
RE: Some questions about ballistic
l didn't see this pop up hahaha

some ppl are good or spamming them try of weapons shoot and pray normally works haha they know where the hit box's are

MajGen.TheMole
Leader 4th/HQ/MP/CO/Board Member
ANZAC Recruitment officer's
[Image: XVLzi.png]
KILL THE MILITIA FEDERATION
King Of The Underground
Don't Feed The Forum Troll's
[Image: b_560x95.png]
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
30-06-2017, 10:50 AM
Post: #5
RE: Some questions about ballistic
Willvu i can give you lessons if you like? My bullets are special coated with tears of many. Dont listen to mole what it is you always shoot three bullets max stop and shoot again continuosly until they die that way you stay fairly accurate at range. You can also single shoot machine guns like bar and stg44 and they are same as rifles.
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 1 user Likes maximum_carnage aka Jet Li's post:
Smelly Adelie (05-07-2017)
30-06-2017, 11:54 AM (This post was last modified: 30-06-2017 11:57 AM by VVillVVu.)
Post: #6
RE: Some questions about ballistic
(30-06-2017 10:50 AM)maximum_carnage aka Jet Li Wrote:  Willvu i can give you lessons if you like? My bullets are special coated with tears of many. Dont listen to mole what it is you always shoot three bullets max stop and shoot again continuosly until they die that way you stay fairly accurate at range. You can also single shoot machine guns like bar and stg44 and they are same as rifles.

Thank you for your lesson. I did 3clicks shoot in CS. I dont want to break the sense of it in CS, so I only use rifles in DODS, it just like Deagle in CS, but more powerful.
But what iam wondering is why do you machine gun guys so accurate in running shoot without stop, that is not make any sense in source engine games, only by hacking ? Yep u guys r hacking :--)

Welcome to Gold Coast in Montego Sands Resort. All the friends enjoy 10%off and gifts.
________________________________________
[Image: 29025_101.png]
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
30-06-2017, 12:00 PM
Post: #7
RE: Some questions about ballistic
Practice mate some of us playing for ten years or more.
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
01-07-2017, 12:15 AM
Post: #8
RE: Some questions about ballistic
(30-06-2017 12:00 PM)maximum_carnage aka Jet Li Wrote:  Practice mate some of us playing for ten years or more.

with himself hahaha rofl

MajGen.TheMole
Leader 4th/HQ/MP/CO/Board Member
ANZAC Recruitment officer's
[Image: XVLzi.png]
KILL THE MILITIA FEDERATION
King Of The Underground
Don't Feed The Forum Troll's
[Image: b_560x95.png]
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 1 user Likes themole's post:
LiveNLetDie (02-07-2017)
02-07-2017, 01:19 PM
Post: #9
RE: Some questions about ballistic
makes you feel any better i thought ah yeah a fps looks easy...... next minute 1 kill 15 deaths shit yeah way to destroy a ego!!!!! haha

but it was fun
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
05-07-2017, 09:07 PM
Post: #10
RE: Some questions about ballistic
(01-07-2017 12:15 AM)themole Wrote:  
(30-06-2017 12:00 PM)maximum_carnage aka Jet Li Wrote:  Practice mate some of us playing for ten years or more.

with himself hahaha rofl

He only plays with himself because he has worn you out Moley

LtCol Smelly Adelie Retired

[Image: 2008601239.png]
Visit this user's website Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
The following 1 user Likes Smelly Adelie's post:
themole (05-07-2017)
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)